Spätná väzba a hodnotenia našich hostí sú pre nás naozaj dôležité. Na základe nich vieme zlepšiť veci, ktoré zákazník vníma ako nie príliš dostatočné, aj keď častokrát ide o drobnosti, ale práve z detailov je zložený celok dobre fungujúcej pivárne. Za každú jednu recenziu sme vďační a na každú, či už pozitívnu alebo negatívnu aj odpovedáme.

Sledujte nás aj na našich sociálnych sieťach FacebookInstagramUntappd

.

.

Povedať ďakujem je jednoduché a nič to nestojí

Počet followerov na sociálnych sieťach pre nás nie je priorita. Fanúšikov si nekupujeme za peniaze, ani súťažami. Samozrejme nás každý jeden follow poteší. A za každý jeden aj poďakujeme. To je úplne minimum, čo môžeme spraviť. Ondrej z toho ostal mimoriadne zaskočený: „…to je prvýkrát, čo mi niekto poďakoval za follow“, odpísal nám. Krásna spätná väzba. Hneď nám zlepšil náladu a myslím, že aj my jemu. A pritom je to také jednoduché a nič to nestojí.

povedať ďakujem je jednoduché a nič to nestojí

Dobré pivo a majiteľ, ktorý so svojou krčmou žije

Veľakrát som premýšľal, čo je dôležitejšie. Či služba alebo produkt? Ideálne, keď sú služba aj produkt- v našom prípade teda hlavne remeselné pivo, na TOP úrovni. A o to sa aj snažíme. U mňa osobne o trošku viac zohráva úlohu práve tá služba. Keď je obsluha všímavá, slušná, usmiata, má znalosti. Tak to máme nastavené aj u nás. Častokrát sme za výčapom alebo na rajóne obaja majitelia a napríklad Slavo to výcítil a zrecenzoval úplne jasne.

Planb Craftbeer Pub

Keď sa zo zákazníka stane kamarát

Vždy ma potešilo, keď som prišiel do svojej obľúbenej krčmy a už ani nemusela zaznieť otázka „tak ako vždy?“, ale rovno pristálo pivo na stole. Toto u nás až tak možné nie je, keďže takmer každý deň narazíme niečo nové. Ale „svojich ľudí“ poznáme a Tomáš nie je jediný, ktorý prešiel zo vzťahu zákazník do pozície kamarát. Ale bacha. Napriek tomu, že je to kamarát, stále musí dostať dokonalú službu – rovnakú ako každý ďalší, či je u nás prvý alebo 150krát. Sme veľmi radi, že veľká časť ľudí, ktorí ku nám zavítajú, sú komunikatívni a Tomáš s rodinou nie sú jediní, z ktorých sa stali kamaráti.

hodnotenie zákazníka

Komunikácia je základ

Btw povodný názov článku mal byť trochu íný, ale tento nám prišiel „akčnejší“. Komunikácia je základ všetkého. A pri jej absencii môžu vznikať zbytočné nedorozumenia. A je to úplne rovnaké, ako s poďakovaním. Je to úplne jednoduché a je to zadarmo. A práve pre nedostatok komunikácie sme dostali aj recenziu, kde Lucii bola u nás zima, lebo bola pustená klíma. A pritom stačilo tak málo: „Prosím Vás, je mi strašná zima, dala by sa ta klíma vypnúť alebo zmierniť“. Žial nestalo sa a Lucia odchádzala s nie najlepším pocitom, ale snáď aspoň bez prechladnutia, Chápeme, že častokrát ľudia nekomunikujú, lebo mohli mať na inom mieste s podobnou alebo inou požiadavkou problém. To ale nie je náš prípad. My sme otvorení a hlavne komunikatívni. Čize aj kedykoľvek v budúcnosti, ak je niečo v neporiadku /pivo, jedlo, obsluha, hlasná hudba, na toalete sa minul papier…/ bez akýchkoľvek obáv nás oslovte a vyriešime.

best craftbeer in bratislava

Ďakujeme za prečítanie a kľudne nám napíšte recenziu.

Pivu zdar